Často kladené otázky

 

AKÝ JE STAV MOJEJ OBJEDNÁVKY A KEDY PRÍDE?

Pokiaľ ide o stav Vašej objednávky, neváhajte nás kontaktovať e-mailom a my Vám radi poskytneme akékoľvek informácie. Môžete nás kontaktovať aj prostredníctvom kontaktného formulára, ktorý nájdete tu: www.lapert.sk/kontakty

 

AKÝ JE ČAS DODANIA?

Obvyklá dodacia lehota je 15 - 45 dní od prijatia platby. Tovar je zasielaný priamo od predajcov v zahraničí, čo nám umožňuje ponúkať najnižšie ceny a poštovné ZDARMA!

 

AKO MI BUDE ZÁSIELKA DORUČENÁ?

Zásielka Vám bude dodaná štandardne Slovenskou poštou. Pokiaľ Vás doručovatelka nezastihne na adrese, uloží Vám zásielku na najbližšiu pobočku Slovenskej pošty.

O tejto skutočnosti by Vás mala informovať Slovenská pošta výzvou pre vyzdvihnutie zásielky. V prípade drobnejších zásielok je balík doručený priamo do domovej schránky.

 

POTREBUJEM TOVAR RÝCHLO, EXISTUJE NEJAKÝ SPÔSOB, AKO URÝCHLIŤ ODOSLANIE?

Žiaľ, nie je možné, aby sme zásielku urýchlili. Tovar Vám bude doručený v nami garantovanom čase.

 

JE MOŽNÉ POSLAŤ TOVAR NA DOBIERKU?

Keďže zásielka sa posiela zo zahraničia priamo na Vašu adresu, dobierka, žiaľ, nie je možná. Objednávku môžete uhradiť klasickým bankovým prevodom alebo poštovým šekom na pobočke Slovenskej pošty.

 

JE PRODUKT NA SKLADE NA SLOVENSKU?

Všetok tovar je na sklade u predajcov v zahraničí.

 

AKO MÔŽEM ZRUŠIŤ ALEBO ZMENIŤ SVOJU OBJEDNÁVKU?

Ak chcete zrušiť alebo zmeniť svoju objednávku, kontaktujte nás e-mailom a nezabudnite uviesť číslo objednávky.

 

POSLAL SOM PENIAZE NA VÁŠ ÚČET A STÁLE SOM NEDOSTAL E-MAIL POTVRDZUJÚCI PRIJATIE MOJEJ PLATBY. ČO MÁM ROBIŤ?

Ak ste platbu uskutočnili pred viac ako 3 dňami, pošlite nám e-mail s číslom účtu, z ktorého bola platba uskutočnená, alebo kópiu poštového šeku, pre ručné dohľadanie Vašej platby.

 

ČO MÁM ROBIŤ, AK TOVAR NEDORAZIL ANI PO UPLYNUTÍ GARANTOVANEJ LEHOTY?

Ak uplynula naša garantovaná lehota a tovar Vám nebol doručený, postupujte podľa nášho Reklamačného poriadku.

 

TOVAR MI PRIŠIEL POŠKODENÝ. ČO MÁM ROBIŤ?

V takom prípade stačí odfotiť poškodený tovar a originálny obal a poslať nám fotografie e-mailom. Zákaznícke oddelenie s Vami túto nepríjemnú situáciu vyrieši k Vašej spokojnosti.

 

VEĽKOSŤ NESEDÍ A CHCEM JU VYMENIŤ. AKO MÁM POSTUPOVAŤ?

Kontaktujte nás e-mailom a uveďte, o akú veľkosť máte záujem. Zákaznícke oddelenie Vám poskytne presné pokyny, ako postupovať v prípade zmeny veľkosti.