Reklamačný poriadok

internetovej nákupnej galérie www.lapert.sk

Ako vyplýva z Všeobecných obchodných podmienok, je Prevádzkovateľ internetovej galérie spoločnosť Lunzo s.r.o. sprostredkovateľom kúpy tovaru medzi kupujúcim a predávajúcim z Ázie, a to tak, že táto spoločnosť sprostredkúva Kupujúcim nákup tovaru od Dodávateľov, t.j. objedná za ne tovar u Dodávateľa a zaplatí za ne kúpnu cenu, prípadne tovar reklamuje.

S ohľadom na vyššie uvedené, nemožno u Prevádzkovateľa reklamovať:

a) kvalitu a akosť tovaru,

b) súlad tovaru s českými či európskymi normami a štandardmi.

 

Reklamácia dodaného tovaru (nároky zo zodpovednosti za vadu tovaru a za prípadnú škodu spôsobenú chybou tovaru) rieši Kupujúci samostatne priamo s ázijským Dodávateľom tovaru.

U Prevádzkovateľa je možné reklamovať:

a) nedodanie tovaru,

b) oneskorenie s dodaním tovaru,

c) dodanie iného tovaru,

 

To všetko za podmienok stanovených vo Všeobecných obchodných podmienkach spoločnosti Lunzo s.r.o. pre použitie internetovej galérie www.lapert.sk.

U nedodanie tovaru je možno riešiť reklamáciu:

a) výzvou na opätovné objednanie tovaru; Prevádzkovateľ na svoje náklady objedná tovar opätovne

b) výzvou na vrátenie peňazí s uvedením čísla účtu, na ktorý majú byť peniaze vrátené

 

Pričom v prípade, že Kupujúcim nie tovar doručený do 90 dní od uskutočnenia objednávky (ktorou sa rozumie doručenie výbere tovaru na internetovej galerii Sprostredkovateľa Kupujúcim Sprostredkovateľovi a súčasnej úhrady sumy predstavujúce súčet odmeny za sprostredkovanie a kúpnej ceny za tovar od Dodávateľa na účet Sprostredkovateľa), môžu Kupujúci požiadať Sprostredkovateľa o vrátenie peňazí v plnej výške alebo o opätovné objednanie tovaru od Dodávateľa. Peniaze sa v takom prípade vracia na bankový účet, ktorý za tým účelom Kupujúci oznámia.

 

Reklamovať možno e-mailom: info@lapert.sk alebo písomne ​​na adresu prevádzkarne: Lunzo, Zbrojnická 1, 301 00 Plzeň.

Reklamácia sa podáva na riadne a čitateľne vyplnenej Reklamačným protokolu.

 

Prevádzkovateľ o reklamácii rozhodne ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava doba primeraná podľa druhu poskytnutej služby. Maximálna lehota na vybavenie reklamácie je 30 dní.

 

U oprávnených reklamácií sa prevádzkovateľ zaväzuje vrátiť peniaze na účet uvedený v reklamácii do piatich pracovných dní po vybavení reklamácie. Peniaze nemožno vrátiť v hotovosti, iba prevodom na účet.

> Reklamačný protokol k stiahnutiu tu.

Reklamácia ďalej upravená vo Všeobecných obchodných podmienkach, ktoré si prosím pozorne prečítajte.

Nastavenia cookies

Používame súbory cookie, aby sme vám umožnili pohodlné prehliadanie webovej stránky a vďaka analýze prevádzky webovej stránky neustále zlepšovali jej funkcie, výkon a použiteľnosť

Nevyhnutné (vždy aktívne, nemožno vypnúť)
Tieto cookie sú potrebné na správne fungovanie webovej stránky
Analytické
Pomáhajú nám pochopiť, ako používate webové stránky. Môžeme ich použiť na zlepšenie
Profilovanie (marketing)
Vďaka týmto cookie súborom vám môžeme zobrazovať relevantný obsah a reklamy, ktoré pre vás môžu byť zaujímavé a užitočné